DE SANTO, Maria
DE SANTO, Maria
DIPARTIMENTO STUDI LETTERARI, LINGUISTICI E COMPARATI
"Digital Environments and the Social Dimension of Learning in ELT: student perspectives and methodological implications"
2024-01-01 DE SANTO, Maria
Accentuating ‘autonomy’ in the Self-Access Centre
2014-01-01 DE SANTO, Maria; Rasulo, Margaret; DE MEO, Anna
Blended CLIL e autonomia: un percorso didattico per studenti cinesi di italiano L2
2013-01-01 DE MEO, Anna; DE SANTO, Maria; Vitale, Giuseppina
E-training for the CLIL teacher: e-tutoring and cooperation in a Moodle-based community of learning
2016-01-01 DE SANTO, Maria; DE MEO, Anna
EFL on the Web: an overview
2009-01-01 DE SANTO, Maria
Esercitazioni interattive di Linguistica generale, Università di Napoli "L'Orientale" - CILA
2004-01-01 DE MEO, Anna; DE SANTO, Maria; Canzano, R.
Esercitazioni interattive di Linguistica generale: uno strumento per rafforzare in autoapprendimento competenze metalinguistiche e tecniche di analisi
2007-01-01 DE MEO, Anna; DE SANTO, Maria
La formazione online del docente CLIL: il ruolo dell’e-tutor come mediatore dell’apprendimento
2015-01-01 DE SANTO, Maria
L’apprendimento dell’italiano L2 dei cinesi del Progetto Marco Polo: tra autonomia e multimedialità
2011-01-01 DE SANTO, Maria
L’autovalutazione nel continuum della valutazione linguistica
2017-01-01 DE SANTO, Maria; Rasulo, Margherita
Moodle e didattica dell’italiano L2 : un percorso di lingua e cultur@ italiana online
2011-01-01 Elia, Antonella; DE SANTO, Maria
Moodle nella formazione dei docenti CLIL: e-tutoring e cooperazione per la formazione di una comunità di apprendimento online
2015-01-01 DE SANTO, Maria; DE MEO, Anna
Percorsi di apprendimento autonomo della lingua inglese. Una guida all’autonomia e alle tecnologie
2009-01-01 DE SANTO, Maria
Processing Science through Content and Language Integrated Learning (CLIL). A Teacher’s Practicum.
2017-01-01 Margaret, Rasulo; DE MEO, Anna; DE SANTO, Maria
Promoting Autonomous Language Learning in Online Environments
2014-01-01 DE SANTO, Maria; Boardman, Luisa
Putting Theory into Practice: A Framework for a CLIL course in Linguistics in a Blended Learning Environment.
2017-01-01 DE SANTO, Maria; Pellegrino, Elisa; Salvati, Luisa; Vitale, Giuseppina
Tecnologie, autonomia e internazionalizzazione: l’italiano L2 di cinesi
2019-01-01 DE SANTO, Maria; DE MEO, Anna
Tell @ SAC, enhancing English learning through ICT in a self-access Centre
2009-01-01 DE SANTO, Maria
The Construction of Linguistic Identity in Digital Environments. An Exploration of L2 Learners’ Perception of Identity in a Multicultural Context
2023-01-01 DE SANTO, Maria
The specific purpose of English for CLIL. The students’ perspective
2016-01-01 DE MEO, Anna; DE SANTO, Maria; Rasulo, Margherita